Науково - методична проблема школи
"Становлення особистості в сучасному громадянському суспільстві"
Основні напрямки та зміст діяльності
Внутрішньошкільна методична робота з педагогічними кадрами спрямована на:
- формування професійної компетенції;
- збереження та розвиток творчого потенціалу;
- вироблення інноваційного стилю діяльності;
- підготовку вчителів до пошукової діяльності;
- залучення до науково – дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних технологій в навчально – виховний процес для розвитку креативної особистості.
Основні завдання
1. Кадрове та науково – методичне забезпечення навчально – виховного процесу:
2. Упровадження в навчально – виховний процес інноваційних методик і технологій, трансформування наукових ідей у практику діяльності вчителів навчального закладу.
3. Розробка чіткої системи щодо підвищення фахового та методичного півня педагогічних кадрів в умовах оновлення змісту і структури освіти.
4. Вивчення, накопичення, апробація, впровадження в практику перспективного досвіду вчителів – новаторів, нових освітніх технологій та систем.
5. Залучення педагогів до науково – дослідницької діяльності.
Основні форми методичної роботи
Головним у методичній роботі є надання реальної, дієвої допомоги вчителям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок , вмінь. Для підвищення ефективності функціонування системи науково – методичної роботи у навчальному закладі при плануванні роботи враховувалися вимоги, які випливають з об’єктивних закономірностей процесів підвищення професійної компетентності вчителів:
- Практична спрямованість;
- науковість;
- конкретність;
- систематичність та системність;
- оперативність;
- оптимальне поєднання різних сучасних форм та методів роботи.
Write a comment